Aktor teatralny i filmowy, reżyser, tłumacz. W zespole Teatru Kwadrat od 1998 roku, od lipca 2010 roku kieruje Teatrem Kwadrat jako jego Dyrektor.
W 1997 roku ukończył Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.
Po raz pierwszy na ekranie pojawił się jako ośmioletni chłopak, w roli Felka Miecucha w filmie „Rozalka Olaboga” (1984). W kinie debiutował rolą Marcina w głośnym filmie Roberta Glińskiego „Matka swojej matki” (1996). Na deskach teatralnych po raz pierwszy pojawił się w przedstawieniu „Biznes” Jerzego Bończaka (2004) w Teatrze Komedia, wcielając się w postać Kurta Hoffmana.
Zdobywca wyróżnienia na XIX Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu w 1998 roku.
Kinomanom znany z filmów takich jak: „Poranek Kojota” Olafa Lubaszenki (2001), „Sposób na Alcybiadesa” Waldemara Szarka (1997) czy „Szamanka” Andrzeja Żuławskiego (1996). Zagrał także w produkcjach: „Tajemnica kwiatu paproci” Tadeusza Wilkosza (2004), „Szaleńcy” Pawła Wendorffa (2004), „1409. Afera na zamku Bartenstein” jako Kunon (2005) oraz „Legenda” w reżyserii Mariusza Pujszo.
Wystąpił w wielu serialach, m.in. „Zakręcone” w reżyserii Przemysława Angermana (2005), oraz produkcjach Jurka Bogajewicza „Kasia i Tomek” jako Sąsiad (2002-2003), „Camera Cafe” jako trener Sylwka (2004), „Niania” jako Romeo (2005-2006). Największą popularność przyniosła mu rola Waldka Złotopolskiego w serialu „Złotopolscy” (1997-2010).
Chętnie użycza swojego głosu postaciom w filmach animowanych takich jak tytułowy „Tarzan” (1999) czy rycerz Rodrigo w kreskówce „El Cid – Legenda o mężnym rycerzu” (2003).
W listopadzie 2013 roku zadebiutował w roli reżysera spektaklu „Ciotka Karola 3.0” na podstawie tekstu Brandona Thomasa. Kolejne spektakle w jego reżyserii to „Medium” (2015), „Czego nie widać” (2016), „Trzy sypialnie” (2017) oraz „Przystojniaczek” (2019).
Autor polskich przekładów sztuk teatralnych: „Trzy sypialnie” Alana Ayckbourna, „Medium” Noëla Cowarda, „Ciotka Karola” Brandona Thomasa oraz „Przez park na bosaka” Neila Simona.
ROLE W TEATRZE KWADRAT:
PAN LAWSON – „Nie teraz kochanie”, Ray Cooney i John Chapman, reż. Marcin Sławiński
POLICJANT TOMASIAK – „Szalone nożyczki”, Paul Pőrtner, reż. Marcin Sławiński
FLORYND – „Sługa dwóch panów”, Carlo Goldoni, reż. Waldemar Matuszewski
DR GEORGE SANDERSON – „Mój przyjaciel Harvey”, Mary Chase, reż. Marcin Sławiński
DAVE – „Perfect Day”, Liz Lochhead, reż. Andrzej Rozhin
SIMON WILLIS – „Przyjazne dusze”, Pam Valentine, reż. Marcin Sławiński
CHŁOPIEC HOTELOWY – „Co ja Panu zrobiłem, Pignon?”, Francis Veber, reż. Wojciech Adamczyk
JACK -„Kiedy Harry poznał Sally”, Nora Ephron, reż. Andrzej Rozhin
PAUL BRATTER – „Przez park na bosaka”, Neil Simon, reż. Tomasz Szafrański
TOM – „Ślub doskonały”, Robin Hawdon, reż. Marcin Sławiński
FREDERICK FELLOWES – „Czego nie widać”, Michael Frayn, reż. A. Nejman
SERGE – „Sztuka”, Yasmina Reza, reż. Marcin Sławiński
PAUL – „Tydzień, nie dłużej…”, Clément Michel, reż. Marcin Sławiński
SHERMAN MAYFAIR – „Nie książka zdobi człowieka”, Seymour Blicker, reż. Giovanny Castellanos