pomiń nawigację
bg3
cegielka mobile

Archives

24 października 2007

Perfect day

Zabawna, smutna i prawdziwa romantyczna komedia pomyłek o zegarze biologicznym kobiety.

czytaj dalej

7 maja 2004

SZCZEGÓLNA PROPOZYCJA

Niezwykłe spotkanie dwóch całkowicie odmiennych mężczyzn: jeden jest wielkim prezesem, człowiekiem podłym i niebezpiecznie nieuczciwym, natomiast drugi to skromy emeryt, przeuroczy i nieskazitelny aż do bólu…

czytaj dalej

28 czerwca 2003

Sługa dwóch panów

Barwna, włoska komedia dell’arte. Jedna z najlepszych jakie napisał Goldoni, a było ich ponad dwieście.

Rzecz dzieje się w XVIII-wiecznej Wenecji na tle karnawału z tańcem, śpiewami.

czytaj dalej

9 stycznia 1999

Nie teraz, kochanie

Ekskluzywny salon futrzarski w Londynie. Właściciel to kobieciarz z krwi i kości a jego najbliższy współpracownik – wręcz przeciwnie. Akcja, jaka wywiązuje się w wyniku pewnego zakładu powoduje, że sytuacja rozwija się niezwykle dynamicznie a postaci wikłają się w niesamowitym splocie intryg i nieprzewidywalnych sytuacji.

czytaj dalej

8 lutego 1998

WSZYSTKO W RODZINIE

Trzecia, wprowadzona na polską scenę teatralną oraz zaprezentowana prapremierowo przez Teatr Kwadrat, sztuka Ray’a Cooney’a.

W londyńskim szpitalu trwają właśnie przygotowania do tradycyjnego bożonarodzeniowego przedstawienia i corocznego zjazdu lekarzy.

czytaj dalej

21 czerwca 1996

DAJCIE MI TENORA

Dla opery w Clevelend wrześniowy wieczór 1934 roku może okazać się wielkim świętem. W galowym przedstawieniu Otella główną partię zaśpiewać ma Tito Merelli, światowej sławy włoski tenor. Jego gościnny występ powinien zwrócić się w kasie teatru, a sama opera dzięki niemu może dostać się do grona najbardziej prestiżowych instytucji w kraju. Tito przyjeżdża, ale nieprawdopodobny zbieg rozmaitych okoliczności sprawia, że tuż przed występem pada martwy na hotelowe łóżko.

czytaj dalej

20 kwietnia 1995

KIEDY KOTA NIE MA…

Dwa angielskie małżeństwa z 20-letnim stażem. Z okazji okrągłej rocznicy żony wybierają się wspólnie na miodowy miesiąc. Korzystając z sytuacji obaj słomiani wdowcy, w średnim wieku, decydują się na przelotne romanse z młodszymi wersjami swoich drugich połówek.

czytaj dalej

29 września 1992

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO

„(…) przedstawienie ogląda się bez przykrości, a nawet z rosnącym zainteresowaniem. Świat widziany z kuchni, choć to zapewne niezbyt wyrafinowana metafora, ma jedną zaletę: jest znacznie prawdziwszy niż z perspektywy salonu”
Tomasz Miłkowski
Życie Codzienne
16 października 1992

czytaj dalej

2 lutego 1990

WSZYSTKO JEST WZGLĘDNE

Ginny i Greg są młodzi i bardzo w sobie zakochani. W błędnym mniemaniu, że Filip jest ojcem dziewczyny, młody człowiek prosi go o rękę Giny. Tymczasem starszy pan jest jej dawnym kochankiem. Greg spotyka sfrustrowaną żonę Filipa, Sheilę. Cztery postaci zaczynają wplątywać się w sieć coraz bardziej niesamowitych nieporozumień. A kiedy prawda już prawie wychodzi na jaw, następuje nieoczekiwanie odwrócenie sytuacji i zakłopotani bohaterowie na nowo pogrążają się w labiryncie nieprawdopodobnych zawiłości.

czytaj dalej

6 maja 1989

MANDAT

Brawurowa akcja, niespodziewane zwroty wydarzeń, skomplikowana i precyzyjnie zbudowana intryga komediowa, wielowątkowe omyłki, udawania, dowcip słowny, błyskotliwe dialogi, anegdoty wplecione z wyczuciem miejsca, w jakim pojawienie się ich jest najtrafniejsze, bezbłędny słuch na prawa sceny – to wszystko sprawiło, że „Mandat” stał się wielkim i długotrwałym sukcesem teatru, a Erdmana nazwano następcą Mikołaja Gogola i Aleksandra Suchowo-Kobylina. W samej tylko Moskwie przedstawienie grane było ponad trzysta pięćdziesiąt razy.

czytaj dalej

designed & created by trendmark.pl